question_marcheurs

Odpowiedzi na 5 najbardziej irytujących pytań zadawanych miłośnikom chodzenia

(4)

Zainteresowałeś się na poważnie aktywnym i szybkim marszem lub od jakiegoś czasu uprawiasz ten sport, a Twoi bliscy nadal nie mogą pojąć, co Ci strzeliło do głowy? Z naszego artykułu dowiesz się, jak - nie tracąc motywacji - odpowiedzieć na pytania, z którymi pasjonaci chodzenia spotykają się najczęściej. Być może zdołasz nawet przekonać sceptyków, by dołączyli do Ciebie i zaczęli odkrywać atuty aktywnego i szybkiego marszu!

1 – Czy chodzenie to aby na pewno sport?

Uprawianie sportu nie oznacza skrajnie wyczerpujących ćwiczeń wykonywanych za wszelką cenę! Aktywny i szybki marsz to sport, który doskonale wpływa na zdrowie. Pobudza do pracy układ oddechowy, serce i prawie wszystkie mięśnie ciała: nie tylko mięśnie nóg, ale również (dzięki ruchom rąk) mięśnie ramion i brzucha.

2 – Próbowałeś już biegania?

Czyżby chód sportowy był pierwszym krokiem na drodze do przygody z bieganiem? O ile początkującym biegaczom zaleca się uprawianie aktywnego i szybkiego marszu, ten ostatni pozostaje odrębnym sportem. Wielu lekarzy rekomenduje go jako niezwykle korzystną, nieobciążającą stawów formę aktywności fizycznej!

3 – Po co tyle chodzić, skoro ostatecznie wracasz do punku wyjścia?

Na tym właśnie polega urok aktywnego i szybkiego marszu: możesz przez długi czas oddawać się aktywności, która sprawia Ci przyjemność! Chodząc w swoim rytmie, uprawiasz sport bez zadyszki. Jeśli ponadto zależy Ci na zrzuceniu zbędnych kilogramów, powinieneś chodzić długo, ponieważ im więcej chodzisz, tym więcej kalorii spalasz, czerpiąc niezbędną energię z zapasów tłuszczu. Nie ma powodu, aby nie korzystać z uroków chodzenia możliwie jak najdłużej!

4 – Czy w niedzielę rano nie lepiej po prostu sobie pospać?

Niektórzy myślą zapewne, że jedynie poranek spędzony w objęciach Morfeusza pozwala nabrać sił witalnych i pozytywnej energii. Aktywny i szybki marsz jest idealnym sposobem na to, by zaczerpnąć powietrza i odreagować. Sesja chodzenia przeprowadzona wczesnym rankiem pomaga Ci rozpocząć dzień w dobrej formie, aby maksymalnie skorzystać z weekendu i zrobić wszystko, co zaplanowałeś!

5 – Dlaczego tak wolno chodzisz?

To najbardziej irytujące pytanie, nieprawdaż? W aktywnym i szybkim marszu dozwolony jest każdy styl i każde tempo. Masz prawo chodzić we własnym rytmie, aby odprężyć się i robić postępy, słuchając swojego ciała. Aktywny i szybki marsz to przede wszystkim sport będący synonimem przyjemności! Najlepsze rozwiązanie? Znajdź osoby, które chodzą w takim rytmie, jak Ty, aby wspólnie trenować i doskonalić się w tej dziedzinie.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oceń
Korzyści z chodzenia

Aktywny marsz, zwany również szybkim marszem, to sport uprawiany w bardziej intensywnym rytmie niż chodzenie, z którym mamy do czynienia na co dzień. Pozwala nam pracować nad oddechem oraz nad wytrzymałością i angażuje prawie wszystkie mięśnie składające się na nasze ciało.

(5)
Korzyści z chodzenia

Dlaczego mówi się, że aktywny marsz jest sportem kompletnym? Aktywny / szybki marsz nie ogranicza się do wzmacniania mięśni kończyn dolnych. Nie tylko angażuje uda i mięśnie pośladków, lecz także wzmacnia ogół górnych partii ciała, w szczególności zaś ramiona i mięśnie brzucha.

(4)
Korzyści z chodzenia
5-bonnes-raisons-de-pratiquer-la-marche-sprotive

Masz ochotę wrócić do sportu po przerwie, nie obciążając nadmiernie organizmu? Odkryj aktywny marsz! Chodzenie to prosta aktywność fizyczna, która przynosi znakomite efekty, jeżeli tylko zdecydujesz się zwiększyć tempo. Aktywny marsz, sport przeżywający prawdziwy rozkwit, urzeka swoim nieforsownym i kompletnym charakterem oraz łatwością, z jaką można go włączyć do swojego wypełnionego co minuty rozkładu dnia.

(1)
GORA STRONY