Program powrotu do formy : pokonaj marszem 5km w tempie 6km/h

(1)

Szukasz programu, który pozwoli ci odzyskać formę, albo chcesz spokojnie wrócić do uprawiania sportu? Zastosuj ten 4-tygodniowy plan treningowy i osiągnij swój cel: pokonaj marszem 5 km w 50 minut. 

Aby spokojnie odzyskać formę, musisz zwiększyć swoją wytrzymałość, zanim spróbujesz podkręcić tempo. Zobaczysz, że w miarę kolejnych treningów prędkość pojawi się sama.

Podane wartości czasowe potraktuj jako cele, a nie jako przymus, aby poprawić swój czas marszu na dystansie 5 km. Możesz realizować ten 4-tygodniowy program samemu lub w grupie, co drugi dzień, korzystając z zegarka wyposażonego w GPS lub z aplikacji na smartfona pozwalającej śledzić aktywność fizyczną.  

TWÓJ PLAN TRENINGOWY

Tydzień

45 minut / 4 razy tygodniowo

  • Poniedziałek: Pokonaj marszem 3 km w 34 minuty

  • Środa: Maszeruj w swoim naturalnym tempie przez 5 minut, a następnie przez 20 minut stosuj naprzemiennie 2 minuty szybkiego marszu (z prędkością 5 - 7 km/h) i 1 minutę marszu w swoim naturalnym tempie.

  • Piątek: Pokonaj marszem 4 km w 46 minut

  • Niedziela: Pokonaj marszem 3 km w 32 minuty.

Tydzień 2

  • Wtorek: Pokonaj marszem 4 km w 44 minuty

  • Czwartek: Maszeruj w swoim naturalnym tempie przez 5 minut, a następnie przez 25 minut stosuj naprzemiennie 2 minuty szybkiego marszu (z prędkością 5 - 7 km/h) i 1 minutę marszu w swoim naturalnym tempie.

  • Sobota: Pokonaj marszem 3 km w 30 minut

Tydzień 3

  • Poniedziałek: Pokonaj marszem 4 km w 42 minuty

  • Środa: Maszeruj w swoim naturalnym tempie przez 5 minut, a następnie przez 30 minut stosuj naprzemiennie 2 minuty szybkiego marszu (z prędkością 5 - 7 km/h) i 1 minutę marszu w swoim naturalnym tempie.

  • Piątek: Pokonaj marszem 3 km w 28 minut

  • Niedziela: Pokonaj marszem 5 km w 53 minuty

Tydzień 4

  • Wtorek: Pokonaj marszem 4 km w 40 minut

  • Czwartek: Maszeruj w swoim naturalnym tempie przez 5 minut, a następnie przez 35 minut stosuj naprzemiennie 2 minuty szybkiego marszu (z prędkością 5 - 7 km/h) i 1 minutę marszu w swoim naturalnym tempie.

  • Sobota: Możesz nareszcie pokonać marszem 5 km w 50 minut, z prędkością 6 km/h!

 

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oceń
Techniki i wskazówki
marchesportive_newfeel_rester_motive

Utrzymanie motywacji to klucz do osiągnięcia sportowych celów. Zdarza się jednak, że założenie butów do aktywnego marszu staje się problemem wynikającym z braku czasu lub ochoty. Emmanuel Lassalle, chodziarz długodystansowy, radzi, jak zachować motywację do chodzenia.

(3)
Korzyści z chodzenia
marche_sportive_regime_newfeel

Chcesz zrzucić zbędne kilogramy, aby cieszyć się lepszym zdrowiem ? Regularnie uprawiany aktywny marsz może być dobrym sposobem na uniknięcie demotywujących diet i na to, by zacząć się ruszać. Według lekarza medycyny sportowej, Charles'a Aisenberg, jest to nawet korzystniejsze dla zdrowia !

Blog
Propulse Walk Newfeel

Stopy ludzkie mają przeróżne kształty i rozmiary, ale buty przeznaczone wyłącznie do chodu sportowego / szybkiego marszu należą raczej do rzadkości. Inżynierowie i designerzy marki Newfeel wraz z naukowcami zajęli się badaniem sposobu, w jaki pracuje stopa podczas uprawiania naszej dyscypliny, aby zapewnić Ci wszystko, czego potrzebujesz.

(2)
GORA STRONY