Porady

94 Porady
Pages
Buty
nettoyer_chaussures_marche_sportive_newfeel

Aby czerpać jeszcze większą przyjemność z sesji aktywnego marszu, trzeba dbać o buty, w których uprawiamy tę dyscyplinę. Nie jesteś pewien, czy wiesz wszystko o pielęgnacji butów i sposobach na utrzymanie ich w dobrym stanie przez długi czas? Oto 3 porady, które pozwolą Ci zatroszczyć się o nie po każdym treningu!

Korzyści z chodzenia

Jeśli chcesz stracić na wadze, wzmocnić i ujędrnić mięśnie albo odzyskać formę, postaw na chodzenie, którego zaletą jest to, że nie obciąża nadmiernie stawów. Płyną z niego korzyści nie tylko fizyczne. Chodzenie ma także pozytywny wpływ na Twoje zdrowie: to prosty sport przynoszący efekty w zapobieganiu chorobom układu krążenia oraz cukrzycy. Dlaczego więc nie skorzystać ze wszystkich dobrodziejstw chodzenia?

Korzyści z chodzenia

Niezależnie od tego, ile masz lat i jaka jest Twoja kondycja fizyczna, doktor Patrick Bacquaert z IRBMS (działającego we Francji instytutu badań nad zagadnieniami związanymi z dobrym samopoczuciem, medycyną i sportem) zaleca, abyś zatroszczył się o swoje zdrowie, uprawiając aktywny marsz. Obejrzyj ten film, aby dowiedzieć się, dlaczego!

Kijki do nordic walking

Kijki do nordic walking stanowią o szczególnym charakterze tego kompletnego sportu. Dzięki kijkom do nordic walking podczas uprawiania tej dyscypliny pracują mięśnie całego ciała. Bez nich nordic walking nie istnieje! Odkryj wszystkie elementy składające się na kijki do nordic walking. Pomoże Ci w tym Olivier Capelli, dwukrotny mistrz świata w nordic walking.

Techniki

Olivier Capelli, dwukrotny mistrz świata w nordic walking, udziela tutaj lekcji nordic walking poświęconej rozgrzewce górnych partii ciała. Zobaczysz, jak rozgrzać szyję, odcinek lędźwiowy i barki, wykonując 4 ćwiczenia wchodzące w skład rozgrzewki nordic walking.

Techniki

Olivier Capelli, dwukrotny mistrz świata w nordic walking, udziela tutaj lekcji nordic walking poświęconej rozgrzewce dolnych partii ciała. Zobaczysz, jak rozgrzać kostki, kolana i biodra przy wykorzystaniu kijków do nordic walking, aby chronić stawy, wykonując 3 ćwiczenia wchodzące w skład rozgrzewki nordic walking.

Techniki

Prawidłowe używanie kijków do nordic walking pomaga opanować najbardziej podstawową technikę nordic walking: ruch kijków pozwalający skuteczniej się odpychać i odkrywać nowe doznania związane z chodzeniem.

Techniki i wskazówki

Chodzenie jest kompletnym, prostym i przynoszącym efekty sportem, ale stopa, bez której chodzenie byłoby niemożliwe, jest czymś bardzo złożonym. Zbudowana jest z 26 kości, licznych stawów i więzadeł. To dzięki stopom nasze ciało może się przemieszczać.

GORA STRONY