Plany treningowe

Odkryj wszystkie plany treningowe i programy treningowe dotyczące aktywnego marszu, stworzone po to, by pomóc Ci robić postępy i osiągać cele.

8 Porady
marche_parc_stress_solution_naturelle_newfeel

Chodzenie w parku zapewniające kontakt z przyrodą znacząco ogranicza stres i poprawia samopoczucie. Potrzebujesz energii? Zapamiętaj 5 poniższych punktów, jeśli do swojego planu dnia dodajesz chodzenie, aby poczuć się lepiej!

Aktywny marsz jest sportem wytrzymałościowym. 3 treningi tygodniowo wsparte zrównoważoną dietą pozwolą Ci odczuć wszystkie płynące z niego korzyści . Oto plan godzinnego treningu: korzystaj z niego do woli, w swoim rytmie!

Chcesz odzyskać formę dzięki szybkiemu marszowi? Osiągnięcie i swobodne utrzymanie tempa 6 km/h to pierwszy krok do tego, by w pełni czerpać korzyści z tej formy aktywności fizycznej. Po zrealizowaniu niniejszego programu będziesz w stanie pokonać 6 km w godzinę.

remise_forme

Podczas aktywnego marszu pracy stóp towarzyszy zawsze praca rąk. Jeanick Landormy, trener aktywnego marszu i chodu sportowego, nauczy Cię w 6 tygodni techniki pracy rąk najlepiej dostosowanej do twojego sposobu chodzenia. Chodzić dla dobrego samopoczucia lub w celu wzmocnienia górnych partii ciała: każdy może wybrać najwłaściwsze dla siebie rozwiązanie !

Chcesz zacząć uprawiać sport lub wrócić do niego po przerwie i w celu odzyskania dobrej kondycji fizycznej wybrałeś aktywny marsz ? Chodzenie przez godzinę bez zatrzymywania się to bardzo dobry początek. Zobacz, jak osiągnąć ten cel w 8 tygodni z pomocą Jeanicka Landormy, trenera aktywnego marszu i chodu sportowego.

Jeanick Landormy, coach sportowy wyspecjalizowany w technikach chodzenia, a jednocześnie trener chodu sportowego radzi, jak w 8 tygodni zrzucić kilka kilogramów metodą aktywnego marszu. Zapoznaj się z opracowanym przez niego, we współpracy z Marie, dietetyczką marki Aptonia, programem treningowym ukierunkowanym na utratę wagi !

(11)
GORA STRONY