Chód sportowy

Wszystkie korzyści zdrowotne płynące z uprawiania aktywnego marszu, nasze programy treningowe i techniki aktywnego / szybkiego marszu.

61 Porady
Pages
question_marcheurs

Zainteresowałeś się na poważnie aktywnym i szybkim marszem lub od jakiegoś czasu uprawiasz ten sport, a Twoi bliscy nadal nie mogą pojąć, co Ci strzeliło do głowy? Z naszego artykułu dowiesz się, jak - nie tracąc motywacji - odpowiedzieć na pytania, z którymi pasjonaci chodzenia spotykają się najczęściej. Być może zdołasz nawet przekonać sceptyków, by dołączyli do Ciebie i zaczęli odkrywać atuty aktywnego i szybkiego marszu!

(1)
marche_sportive_sport-anti-cellulite

Cellulit to problem estetyczny nr 1 wielu kobiet, które z jego powodu nie czują się do końca dobrze w swoim ciele. To miejscowe nagromadzenie tłuszczu w górnej części ud nie jest zjawiskiem nieuchronnym. Można je zwalczać w bardzo naturalny sposób. Dowiedz się, jak aktywny i szybki marsz pomaga modelować sylwetkę dzięki działaniu antycellulitowemu.

(2)

Jeśli chcesz stracić na wadze, wzmocnić i ujędrnić mięśnie albo odzyskać formę, postaw na chodzenie, którego zaletą jest to, że nie obciąża nadmiernie stawów. Płyną z niego korzyści nie tylko fizyczne. Chodzenie ma także pozytywny wpływ na Twoje zdrowie: to prosty sport przynoszący efekty w zapobieganiu chorobom układu krążenia oraz cukrzycy. Dlaczego więc nie skorzystać ze wszystkich dobrodziejstw chodzenia?

Niezależnie od tego, ile masz lat i jaka jest Twoja kondycja fizyczna, doktor Patrick Bacquaert z IRBMS (działającego we Francji instytutu badań nad zagadnieniami związanymi z dobrym samopoczuciem, medycyną i sportem) zaleca, abyś zatroszczył się o swoje zdrowie, uprawiając aktywny marsz. Obejrzyj ten film, aby dowiedzieć się, dlaczego!

(1)

Chodzenie jest kompletnym, prostym i przynoszącym efekty sportem, ale stopa, bez której chodzenie byłoby niemożliwe, jest czymś bardzo złożonym. Zbudowana jest z 26 kości, licznych stawów i więzadeł. To dzięki stopom nasze ciało może się przemieszczać.

(2)

Poczuć się lepiej i odstresować się: to podstawowe motywacje przyświecające uprawianiu aktywnego marszu. Ten plenerowy, praktykowany na świeżym powietrzu sport pozwala zażywać ruchu z dala od stresów codziennego życia.

(1)

Aktywny marsz to sport prosty i przystępny dla każdego. A jednak z jego uprawiania wynika wiele korzyści, które przyczyniają się do poprawy samopoczucia fizycznego i psychicznego.

(2)

Dlaczego mówi się, że aktywny marsz jest sportem kompletnym? Aktywny / szybki marsz nie ogranicza się do wzmacniania mięśni kończyn dolnych. Nie tylko angażuje uda i mięśnie pośladków, lecz także wzmacnia ogół górnych partii ciała, w szczególności zaś ramiona i mięśnie brzucha.

(1)
perte_poids_marche_sportive_newfeel

Szybki marsz i nordic walking to doskonałe formy aktywności fizycznej dla osób, które pragną pozbyć się zbędnych kilogramów i poprawić swoją linię. Prawdą jest, że te wytrzymałościowe dyscypliny sportu pozwalają bezpieczną metodą odzyskać i utrzymać idealną wagę. Nie wszyscy jednak tracimy na wadze w taki sam sposób i w takim samym tempie. Te 3 czynniki wpływają bezpośrednio na liczbę kalorii spalanych podczas każdej sesji aktywnego marszu.

(2)
podometre_newfeel_marche_sportive

W aktywnym / szybkim marszu zachowanie motywacji stanowi klucz do sukcesu. Regularny charakter marszu to warunek osiągnięcia celów. Aby zachować motywację, wielu miłośników chodzenia dokonuje pomiaru swojej aktywności przy pomocy krokomierza. Ty również chcesz mierzyć swoje postępy? Oto kluczowe informacje na temat podstawowego urządzenia pomiarowego używanego w aktywnym marszu: krokomierza.

(3)
GORA STRONY